1771

ویستا مدیا در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران

۱۴۰۱/۱۲/۱۴
۰ نظر
۳ دقیقه

در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، ویستا مدیا، بازوی تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال نیز حضور داشت. نمایشگاه رصتا با رویکرد حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار شد. در این نمایشگاه که از تاریخ  ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، ویستا مدیا چشم‌اندازهای خود از جمله خلق راهکارهای به‌روز و نوآورانه برای تولید محتوای تصویری و تبدیل شدن به انتخاب مخاطبان هدف را ارائه کرد.
همچنین در این نمایشگاه، ویستا مدیا دو محصول جدید خود در شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد. «ارتش سری» و «دیو ماه پیشونی» آخرین محصولات ویستا مدیا در شبکه نمایش خانگی هستند. رئالیتی شوی «ارتش سری»  یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی‌ بوده و «دیو و ماه پیشونی» یک سریال شاد و موزیکال، برای گروه سنی کودکان و بزرگسالان است.
ماموریت شرکت ویستا مدیا، تامین نیازمندی‌ها و ساخت محتوای با کیفیت از طریق سرمایه‌گذاری است که از دیگر موارد ارائه شده این شرکت در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران بوده است.

 

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

اخبار مرتبط

کمپین مشترک ایرانسل و پلتفرم‌ نمایش خانگی فیلیمو با طراحی یلوادوایز آغاز شد

نخستین مرحله از کمپین ۳۶۰ درجه ایرانسل و پلتفرم‌ نمایش خانگی فیلیمو، با حمایت ویستامدیا و با هدف توسعه تجربه دیجیتال کاربران و ترویج مصرف محتوای داخلی، با طراحی و اجرای پلتفرم تبلیغاتی یلوادوایز آغاز به‌کار کرد. این کمپین با حمایت ویستامدیا و شعار «با ایرانسل در فیلیمو رایگان فیلم...

۷ دقیقه
۰ نظر

مدیرعامل ویستا مدیا با اعلام این خبر گفت: «این اقدام استراتژیک، گامی مهم در راستای توسعه‌ خدمات تبلیغاتی دیجیتال و ارائه‌ راهکارهای نوین به بازار محسوب می‌شود.» به گزارش روابط عمومی ویستامدیا، یلوادوایز که یکی از پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال در ایران شناخته می‌شود، تاکنون توانسته است با ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه،...

۵ دقیقه
۰ نظر