ویستا مدیا در اولین نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران
عرضه محصولات شبکه نمایش خانگی ویستا مدیا در اولین دوره نمایشگاه رصتا
عرضه محصولات شبکه نمایش خانگی ویستا مدیا در اولین دوره نمایشگاه رصتا
در اولین نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، ویستا مدیا، بازوی تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال نیز حضور داشت. نمایشگاه رصتا با رویکرد حمایتگری و بهمنظور معرفی ظرفیتها و توانمندیهای رسانههای صوت و تصویر فراگیر در کشور و همافزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانههای صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیستبوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار شد. در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد، ویستا مدیا چشماندازهای خود از جمله خلق راهکارهای بهروز و نوآورانه برای تولید محتوای تصویری و تبدیل شدن به انتخاب مخاطبان هدف را ارائه کرد.
همچنین در این نمایشگاه، ویستا مدیا دو محصول جدید خود در شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد. «ارتش سری» و «دیو ماه پیشونی» آخرین محصولات ویستا مدیا در شبکه نمایش خانگی هستند. رئالیتی شوی «ارتش سری» یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی بوده و «دیو و ماه پیشونی» یک سریال شاد و موزیکال، برای گروه سنی کودکان و بزرگسالان است.
ماموریت شرکت ویستا مدیا، تامین نیازمندیها و ساخت محتوای با کیفیت از طریق سرمایهگذاری است که از دیگر موارد ارائه شده این شرکت در نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران بوده است.
دومین «یلدای منابع انسانی» به عنوان رويداد تخصصی سالانهی منابع انسانی، سیام آذرماه با حمایت ویستامدیا برگزار میشود.
«رکسانا» جای خود را به «در آغوش درخت» برای اسکار داد