2913

ملاقات با حسین(ع)

۱۴۰۴/۰۴/۲۹
۰ نظر
۵ دقیقه

ویستامدیا، با توجه به اهمیت پرداختن به فرهنگ عاشورایی و لزوم ارائه محتوایی باکیفیت برای مناسبت‌های مذهبی، با همکاری روبیکا دست به تولید فصل جدید برنامه «ملاقات با حسین(ع)»، زده است.

به گزارش روابط عمومی ویستامدیا، بازوی تولید محتوای شرکت ایرانسل، با نگاهی به تولید محتوا برای ایام محرم و لزوم پرداختن به مفاهیم عاشورایی، در فصل جدید برنامه «ملاقات با حسین(ع)» با همکاری روبیکا، مشارکت کرده است.

پخش سری جدید این برنامه، که دهمین فصل از برنامه «ملاقات با حسین(ع)» محسوب می‌شود که با سرمایه‌گذاری ویستامدیا و روبیکا،در قالب ۱۵ قسمت برای پخش اختصاصی در روبیکا تولید شده است. این برنامه تلاش دارد با نگاهی انسانی و بی‌واسطه، مفاهیم عاشورایی را به زبان امروز برای مخاطب روایت کند.

در این فصل، مهمانان از اقشار مختلف جامعه دعوت شده‌اند؛ از دانش‌آموزان و فعالان اجتماعی گرفته تا مداحان، هنرمندان و زنان فعال در حوزه‌های فرهنگی. انتخاب متنوع مهمانان با هدف به تصویر کشیدن نگاهی واقعی‌تر به جامعه و ارتباط گسترده مردم با مفاهیم عاشورایی صورت گرفته است. این برنامه بدون حضور مجری و به گونه‌ای طراحی شده که مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کرده و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین(ع) صحبت کنند.

برنامه «ملاقات با حسین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امین پرواس با هدف ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با مخاطبان، تلاش می‌کند تجربه‌ای معنوی را از طریق فضای مجازی در اختیار کسانی قرار دهد که امکان شرکت در مراسم‌های حضوری را ندارند.

«ویستامدیا» در راستای ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل تعریف شده است. این شرکت تاکنون با چندین پلتفرم شبکه نمایش خانگی داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا، تعریف شده است.

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

اخبار مرتبط

صفر نامه

ویستامدیا تولید مستند ۱۰ قسمتی «صفرنامه» را آغاز کرد خانه تولید محتوای ویستامدیا با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج و با همراهی تیمی از هنرمندان و پژوهشگران برجسته، پروژه بزرگ مستند «صفرنامه» را کلید زد. این مجموعه ۱۰ قسمتی که با سرمایه‌گذاری مستقیم ویستامدیا و حمایت سازمان اوج در حال تولید است، و به ثبت و...

۶ دقیقه
۰ نظر

کمپین هم قدم

کمپین هم‌قدم» با مشارکت ویستامدیا و روبیکا آغاز شد دعوت از مردم برای روایت پیاده‌روی اربعین با محوریت همدلی و مشارکت دیجیتال در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، ویستامدیا با همکاری پلتفرم روبیکا، کمپین تازه‌ای با عنوان «هم‌قدم» را راه‌اندازی کرده‌اند؛ کمپینی مردمی، روایت‌محور و مبتنی بر مشارکت کاربران که فرصتی...

۱۲ دقیقه
۰ نظر