2471

یلوادوایز ایرانسل به خانواده ویستا مدیا پیوست

۱۴۰۳/۱۰/۲۲
۰ نظر
۵ دقیقه

مدیرعامل ویستا مدیا با اعلام این خبر گفت: «این اقدام استراتژیک، گامی مهم در راستای توسعه‌ خدمات تبلیغاتی دیجیتال و ارائه‌ راهکارهای نوین به بازار محسوب می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی ویستامدیا، یلوادوایز که یکی از پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال در ایران شناخته می‌شود، تاکنون توانسته است با ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه، نیازهای مختلف برندها و کسب‌وکارها را در حوزه تبلیغات هدفمند پاسخ دهد. اکنون با پیوستن به ویستا مدیا، این پلتفرم توانمندی بیشتری برای توسعه‌ی ابزارها و خدمات خود خواهد یافت.

 

محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا، دراین‌باره گفت: «پیوستن یلوادوایز ما را قادر می‌سازد تا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و تیم متخصص یلوادوایز، سطح جدیدی از خدمات تبلیغاتی را به بازار ارائه دهیم و تجربه‌ای ارزشمندتر برای مشتریان خود در کنار دیگر سرویس‌هایمان خلق کنیم.»

او افزود: «پیوستن یلوادوایز به ویستا مدیا، گامی در جهت تقویت اکوسیستم دیجیتال کشور است. ما اطمینان داریم که این همکاری، فرصت‌های جدیدی را برای رشد و نوآوری در صنعت تبلیغات دیجیتال به همراه خواهد داشت.»

به گفته‌ شاهچراغی با این همکاری، سبد محصولات ویستا مدیا به‌عنوان یک خانه تولید (Production House)  کامل‌تر شده و این شرکت اکنون می‌تواند خدمات متنوع‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد. این تکامل، نمایانگر تعهد ویستا مدیا به ارائه راهکارهای جامع و نوآورانه در صنعت نمایش خانگی، سینما و تبلیغات است.

سرویس یلو ادوایز که پیش از این سامانه‌ای برای مدیریت تبلیغات در ایرانسل بود، حاصل تجربه چندین ساله این شرکت در حوزه خرید تبلیغات است. ارائه کانال‌های تبلیغاتی مختلف سنتی و دیجیتال، بهره‌گیری از مکانیزم‌های مبتنی بر جایزه و ارجاع و ارائه با قیمت رقابتی از جمله مزیت‌های این سرویس است که باعث می‌شود کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها امکان راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی بهینه را داشته باشند.

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

اخبار مرتبط

ضرورت وجود خانه‌های تولید در صنعت سینما، از زبان محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا

محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا درباره ضرورت حضور خانه‌های تولید گفت: «خانه‌های تولید» که برگرفته از ترجمه ترکیب پروداکشن‌هاوس (Producing house) ‌است، دهه‌هاست مورد استفاده در ادبیات تولیدات تصویری جهان است و این ساختارها که به‌ عنوان خانه‌های تولید محتوا و ایده‌پردازی، با هدف تسریع و ارتقای فرایندهای تولید آثار سینمایی...

۱۰ دقیقه
۰ نظر

حضور ویستا مدیا با فناوری استودیوی مجازی در تلکام ۱۴۰۳

ویستا مدیا به عنوان اولین خانه تولید  (Prodact Hous) ایرانی که رویکرد تکنولوژی محورهمراه با نگاهی آبنده نگارانه به تولیدات تصویری و صوتی دارد در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (Telecom۲۰۲۴)، حضور دارد. به گزارش روابط‌عمومی ویستامدیا، دراین غرفه که در کنار مجموعه ایرانسل برپاشده است بازدیدکنندگان...

۴ دقیقه
۰ نظر