پس از دو سال فعالیت، چهره شرکت ویستا مدیا، یعنی لوگوی آن بازطراحی شد. با گذشت دو سال از فعالیت این شرکت و بلوغ بهدست آمده در طول این مدت در حوزه تولید محتوا، نیاز به تغییرات اساسی در لوگوی اولیه دیده میشد.عناصر مختلفی در لوگوی جدید شرکت ویستا مدیا، ایفای نقش کردهاند که همگی با تمرکز بر رویکرد مدرن و دیجیتال و همچنین دامنه فعالیتی برند انتخاب شدهاند.شاخصترین عنصر لوگوی جدید، حرف «و» است. حرف «و» اولین حرف از نام این شرکت است که استفاده از حرف اول نام برند، از از روشهای جهانی در طراحی لوگو محسوب میشود. از سوی دیگر، حرف «و» نشان از ادامهداربودن و جریانداشتن است. از دیگر عناصر تشکیلدهنده لوگو جدید ویستا مدیا، «ویزور» است. ویزور کادری است که در دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری سوژه را شناسایی میکند و در اینجا بهعنوان استعارهای از دریچهای هوشمند به محتوای با کیفیت در نظر گرفته شده است. این تغییرات با رویکرد تکنولوژیمحور و آیندهنگر با توجه به حفظ اصالت صورت گرفتهاند. بازطراحی لوگوی ویستا مدیا، اولین گام از تدوین دفترچه هویت بصری آن بوده که در ادامه، مراحل دیگر آن طی خواهد شد.