1943

تغییر لوگوی شرکت ویستا مدیا

۱۴۰۲/۱۰/۱۰
۰ نظر
۳ دقیقه

پس از دو سال فعالیت، چهره شرکت ویستا مدیا، یعنی لوگوی آن بازطراحی شد. با گذشت دو سال از فعالیت این شرکت و بلوغ به‌دست آمده در طول این مدت در حوزه تولید محتوا، نیاز به تغییرات اساسی در لوگوی اولیه دیده می‌شد.عناصر مختلفی در لوگوی جدید شرکت ویستا مدیا، ایفای نقش کرده‌اند که همگی با تمرکز بر رویکرد مدرن و دیجیتال و هم‌چنین دامنه فعالیتی برند انتخاب شده‌اند.شاخص‌ترین عنصر لوگوی جدید، حرف «و» است. حرف «و» اولین حرف از نام این شرکت است که استفاده از حرف اول نام برند، از از روش‌های جهانی در طراحی لوگو محسوب می‌شود. از سوی دیگر، حرف «و» نشان از ادامه‌داربودن و جریان‌داشتن است. از دیگر عناصر تشکیل‌دهنده لوگو جدید ویستا مدیا، «ویزور» است. ویزور کادری است که در دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری سوژه را شناسایی می‌کند و در اینجا به‌‌عنوان استعاره‌ای از  دریچه‌ای هوشمند به محتوای با کیفیت در نظر گرفته شده است. این تغییرات با رویکرد تکنولوژی‌محور و آینده‌نگر با توجه به حفظ اصالت صورت گرفته‌اند. بازطراحی لوگوی ویستا مدیا، اولین گام از تدوین دفترچه هویت بصری آن بوده که در ادامه، مراحل دیگر آن طی خواهد شد.

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

اخبار مرتبط

مدیرعامل ویستا مدیا با اعلام این خبر گفت: «این اقدام استراتژیک، گامی مهم در راستای توسعه‌ خدمات تبلیغاتی دیجیتال و ارائه‌ راهکارهای نوین به بازار محسوب می‌شود.» به گزارش روابط عمومی ویستامدیا، یلوادوایز که یکی از پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال در ایران شناخته می‌شود، تاکنون توانسته است با ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه،...

۵ دقیقه
۰ نظر

ضرورت وجود خانه‌های تولید در صنعت سینما، از زبان محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا

محمدمهدی شاهچراغی، مدیرعامل ویستا مدیا درباره ضرورت حضور خانه‌های تولید گفت: «خانه‌های تولید» که برگرفته از ترجمه ترکیب پروداکشن‌هاوس (Producing house) ‌است، دهه‌هاست مورد استفاده در ادبیات تولیدات تصویری جهان است و این ساختارها که به‌ عنوان خانه‌های تولید محتوا و ایده‌پردازی، با هدف تسریع و ارتقای فرایندهای تولید آثار سینمایی...

۱۰ دقیقه
۰ نظر