1771

ویستا مدیا در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران

۱۴۰۱/۱۲/۱۴
۰ نظر
۳ دقیقه

در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، ویستا مدیا، بازوی تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال نیز حضور داشت. نمایشگاه رصتا با رویکرد حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار شد. در این نمایشگاه که از تاریخ  ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، ویستا مدیا چشم‌اندازهای خود از جمله خلق راهکارهای به‌روز و نوآورانه برای تولید محتوای تصویری و تبدیل شدن به انتخاب مخاطبان هدف را ارائه کرد.
همچنین در این نمایشگاه، ویستا مدیا دو محصول جدید خود در شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد. «ارتش سری» و «دیو ماه پیشونی» آخرین محصولات ویستا مدیا در شبکه نمایش خانگی هستند. رئالیتی شوی «ارتش سری»  یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی‌ بوده و «دیو و ماه پیشونی» یک سریال شاد و موزیکال، برای گروه سنی کودکان و بزرگسالان است.
ماموریت شرکت ویستا مدیا، تامین نیازمندی‌ها و ساخت محتوای با کیفیت از طریق سرمایه‌گذاری است که از دیگر موارد ارائه شده این شرکت در نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران بوده است.

 

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

این فیلد خالی است!

اخبار مرتبط

صفر نامه

ویستامدیا تولید مستند ۱۰ قسمتی «صفرنامه» را آغاز کرد خانه تولید محتوای ویستامدیا با همکاری سازمان رسانه‌ای اوج و با همراهی تیمی از هنرمندان و پژوهشگران برجسته، پروژه بزرگ مستند «صفرنامه» را کلید زد. این مجموعه ۱۰ قسمتی که با سرمایه‌گذاری مستقیم ویستامدیا و حمایت سازمان اوج در حال تولید است، و به ثبت و...

۶ دقیقه
۰ نظر

کمپین هم قدم

کمپین هم‌قدم» با مشارکت ویستامدیا و روبیکا آغاز شد دعوت از مردم برای روایت پیاده‌روی اربعین با محوریت همدلی و مشارکت دیجیتال در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، ویستامدیا با همکاری پلتفرم روبیکا، کمپین تازه‌ای با عنوان «هم‌قدم» را راه‌اندازی کرده‌اند؛ کمپینی مردمی، روایت‌محور و مبتنی بر مشارکت کاربران که فرصتی...

۱۲ دقیقه
۰ نظر